Stay in school !

Hej !
Föreläsningen gick jätte bra och det känns jätte bra nu:) Tjejerna var hur snälla som helst och det kändes som att vi nådde ut till dom som vi ville. Tack tjejer för att ni ville komma o lyssna på oss!

Nu sitter vi i skolan och ska ha "nobeldag", det betyder att vi börjar 12 och har tävlingar mot hela Svergies andra Mikael Elias Teoretiska skolor! Är ganska trött nu, blir alltid det efter föreläsningar. Är så sjukt taggad inför dom att energin är laddad till 1000 och sen efter en timme kommer tröttheten, men ändå är jag sjukt nöjd.

Har en liten skara bilder, de kommer sen eftersom att jag ej har någon sladd här i skolan.
Oj, nu kommer infromationen av läraren måste sticka !

Hej då
/ Patricia


Kommentarer
Postat av: Nöjd tjej

Jag tycker det var jätte bra och intressant. Jag ska värkligen försöka lyssna på vad ni sa och lära mig:)

Tack för en jätte bra föreläsning.

Kram En nöjd tjej:)

2010-12-10 @ 17:10:10
Postat av: Patricia

Gud vad roligt att höra, man blir så glad!

Ja, de är väl det vi vill lite att ni ska göra.

Tack för att du säger så :)

Och om det är någonting maila oss bara !

Kram

2010-12-11 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0