You do talk the talk, but you do not walk the walk

Aloha!
Tiden bara flyger iväg känns knappt som att man gjort något fast det är raka motsattsen.
Idag är en dag som gjort livet lite lättare. Har nämligen avverkat matte C prov och lämnat iväg filosofi uppsatsen.
Svisch, då var dom skoljobben borta. Skönt !
Men fan, vad kallt det är. Imorse satte jag på mina converse och av slump jag in i köket innan jag skulle sticka
och såg att termometern stod på -18.8! Haha, bytte dock aldrig skor, men chockad blev man. Sen dessutom får jag
gå jacklös några dagar ska lämna in på kemtvätten, såg att den var välidgt skitig...

nej, nu ska jag iväg och fixa vår faktura och sedan plocka upp Jossan på för lite träning !

/ paty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0