att ta tag i saker

Jag har hamnat i en väldigt skum situation. Jag har aldrig känt mig så vilsen i skolan som jag gjort idag. Jag är en person som alltid har koll och alltid ligger till bra med saker. Speciellt när det gäller skolan, jag har en fobi att sista med saker i sista sekund och att plugga i sista sekund. Men jag har hamnat där, för första gången i mitt liv.

Eftersom att UF tar upp står del av skolarbetet så glömmer man bort och skjuter upp annat. Jag älskar att hålla med vårt företag, det är verkligen sjukt roligt. Men idag kändes det inte alls bra, började nästa grina i skolan. Blev sur på  allt och alla. Så nu ska jag ta mig i kragen och jobba i fatt allt jag känner jag ligger efter i så att jag kommer tillbaks till min vanliga rytm. Usch, mycket plugg...
dock kommer jag aldrig sluta jobba med jossssiposssi med vårt älskade företag


Jag gillar systerskap, gör inte ni?

/ patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0