Julklappar

Det är snart Jul!

Jag kan knappt förstå det. Men visst är inte jularna som dom var för många år sedan, när man var så där liten. Man hade skrivit en lååång önskelista och rivit på paketen under granen för att se vad det låg i. (jag vet, dum tjej) Varför känns det inte som då? Till och med julbordet var så gott då, kanske för att kötbullar och prinskorv var det enda jag åt. Men jag har i alla fall bestämt mig att göra den här julen Bra, vad som än händer. SÅ därför har jag skrivit ihop en önskelista! Japp. mamma och pappa jag är fortfarande ett barn,( men det erkänner jag bara när det kommer till julen)

1. Klackskor till NYÅR. Dom här under kan vara de finaste jag har sett, perfekt till en svart outfitt. Åh så snygga. Pappa skulle ALDRIG köpa dom, men det är ett försök!

2. Jag är tyvärr lite galen av mig! Jag vill ha en skindiver, eller två! Det är en liten pärla som sitter i Armen.

3. Jag vill ha prenumeration på både Veckorevyn och ELLE



Jäkla tråkiga saker jag vill ha, Får bli ändring på.. Men skorna, jag blir knäsvag.

/Josephine

Kommentarer
Postat av: pytteeee

shiiiiitt vad snygga skor!!!

2010-11-24 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0