Ondska, ett ämne som aldrig fått en slutsats om vad det är

Det är just det jag sitter och arbetar med nu. Filosofi på hög nivå också ett ämne som ligger långt bort från mig. Jag har sjukt svårt att förstå och tänka djupt, det är jobbigt och det kryper i kroppen på mig. Man måste liksom gräva sig in i det djupaste man har och verkligen känna och tänka. Nej, usch ingenting för mig. Men Jossi är en jäkel på det, grymt duktig. Så behöver proffs hjälp i filosofi så har ni en stjärna, Josephine!

Jaha, imorgon är det fredag och affärsplanen ska in till UF. Så vi lär köra dit personligen och lämna den så att vi vet att den kommer in i tid. Vi fick veta datumet till första mässan igår och den är 2011 - Mars - 25. Sjukt kul, längtar redan! Och på tisdag är det en ny föreläsning som ska hållas. Galet skojj

/ patricia


Turkiet 2009, det var en härlig vecka med min fina vän, mycket äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0