Sometimes it feels like the worlds on my shoulder

God kväll !
Nu har helgen gått förbi lika snabbt som vanligt och den har vart mycket trevlig.
Måndagen närmar sitt slut om två minuter och dagen har vart fri från skolan, nästan...
Det har vart en studiedag och den utnyttjade jag genom att jobba på banken, grymt kul.
Men jag känner att jag prioriterade det roliga framför nyttan. Det vill säga plugget. Men ibland blir det så!
Bara man inte glömmer bort det, man kan slappa/jobba men man måste alltid komma ihåg skolan.

Den här veckan händer det lite saker med vårt företag, ser framemot det väldigt mycket :)
Jag får alltid en adrenalinkcik av vårt företag, som ni kanske förstår gillar jag verkligen det vi gör.

Nej hörrni dags att stänga igen datorn
/patricia


goa vänner och mycket skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0